اضافه شدن ویژگی جدید به سایت کوین پات
>
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
<-Text3->



اضافه شدن ویژگی جدید به سایت کوین پات
نوشته شده در چهار شنبه 2 خرداد 1397
بازدید : 210
نویسنده : کوه ثروت

به تازگی سایت کوین پات اقدام به ارائه قسمت جدیدی در سایت خود کرده است به نام Multiplier، که از بسیاری جهات شبیه قسمت Multiply BTC در سایت فری بیتکوین است. برای کسانی که با این بخش در سایت فری بیتکوین آشنایی دارند، کار با این قسمت جدید سایت کوین پات چندان سخت نخواهد بود. به شخصه از اضافه شدن چنین بخشی به سایت کوین پات چندان استقبال نمی کنم، چون دارای ریسک بالایی است و ممکن است بسیاری از توکن های خود را از دست دهید و تقریبا شانس بدست آوردن توکن در این بخش پنجاه پنجاه خواهد بود. یعنی %50 احتمال اضافه شدن به توکن های شما و %50 احتمال از دست دادن توکن های شما وجود دارد. بنابراین این بخش رو به شما پیشنهاد نمی کنم. ولی از آنجایی که در این سایت باید تمام اخبار مربوط به سایت های معرفی شده در اینجا، پوشش داده شود، خبر آن را در این پست آورده ام. بالاخره شما خود، مختارید که از این بخش استفاده کنید یا خیر. 
در یکی از پست های قبلی که مربوط به معرفی توکن کوین پات بود، گفته شد که در آینده بخش های جدیدی در سایت ایجاد خواهد شد که برای کار با آنها باید توکن داشته باشید و به کاربرد توکن ها افزوده خواهد شد. تا بحال توکن ها دو کاربرد داشتند که اولی تبدیل به ارزهای دیگر بود و دومی برای شرکت در لاتاری یا قرعه کشی سایت کوین پات بود. حال بعد از ایجاد بخش لاتاری، این بخش جدید که همانطور که گفتیم با نام Multiplier شناخته می شود، یک کاربرد سومی بر دو کاربرد قبلی توکن های کوین پات اضافه کرده است و شما با استفاده از این توکن ها است که قادرید در این بخش شرکت کنید. برای کار با این بخش جدید، باید در همان صفحه اصلی سایت کوین پات (داشبورد خودتان) در زیر کلمه Lottery و روی کلمه Multiplier که برچسب New خورده است، کلیک کنید تا وارد این بخش شوید.

درآخر لازم به ذکر است که در صورتی که توکن لازم داشتید باید بدانید که به ازای هر بار Claim کردن شما در سایت های هفتگانه مرتبط با کوین پات (Moon Cash, Moon Dash, Moon Dogecoin, Moon Litecoin,Moon Bitcoin, Bit Fun, Bonus Bitcoin) شما دارای 3 عدد توکن خواهید شد و به ازای کلیک کردن هر یک از زیر مجموعه های شما بر روی Claim، یک توکن بدست خواهید آورد. یعنی اگر شما تنها یکبار در هر کدام از این 7 سایت Claim داشته باشید، شما دارای 21 (3 ضربدر 7) توکن خواهید شد. پس هر چه بیشتر در روز، Claim داشته باشید، توکن های بیشتری به موجودی توکن های شما اضافه خواهد شد.

 


بیت کوین ارز دیجیتال قیمت بیت کوین کوین پات فاست هاب سایت coinpot دلار اتریوم coinpot افزایش قیمت بیت کوین قیمت ارزهای دیجیتال ارز دیجیتال bitcoin سایت faucethub کیف پول کوین پات بلاک چین کیف پول coinpot لایت کوین ارزش ارزهای دیجیتال کسب درآمد از اینترنت افزایش قیمت ارزهای دیجیتال bitcoin داگ کوین سایت فاست قیمت اتریوم بیت کوین کش کیف پول فاست هاب درآمد دلاری افزایش ارزش ارزهای دیجیتال پرفکت مانی ارز رمزنگاری شده.فری فاست

:: برچسب‌ها: سایت کوین پات , سایت CoinPot , توکن کوین پات , بخش Multiplier , سایت فری بیتکوین ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: